Min värdfamilj

Hej bloggen!


För en gångs skull så känner jag att jag har lite tid för bloggen. Just nu händer det så himmla mycket angående USA och ni ska få veta allt kan jag lova!

Min värdfamilj svarade på mitt mail, tyvärr så hade dem inte tid just då att svara på mina frågor eftersom dem skulle till las vegas.

Jag har fått bilder på dem och dom verkar så himmla söta. Dem kallar mig redan för Honey.


Min värdmamma Louise , som jobbar på EF som IEC.



Min värdpappa Curtis som är pansionerad.

Dem älskar som sagt att besöka sin släkt. Och jag fick reda på i veckan att släkten kommer från Washington, Idaho och San diego. Hoppas jag får besöka alla ställerna!


Här är vattenfallen som vi ska bo realtivt nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0