Svar från Annette

Hejsan bloggen!

Nu blir det flera nyheter om USA. Får reda på mer och mer för var dag som går. Och jag kan kanppt fatta att de endast tog 2 veckor för mig att få en placering i USA från de att jag hade skickat in alla papper.

Jag fick ett mail av den Tyska utbytesstudenten Annette som skulle bo hos mig. Tydligen ska hon bara ha min värdfamilj som välkomstfamilj men de känns skönt ändo. Annette och jag verkade vara vädligt olika på många sätt, men jag hoppas att hon och jag kan komma bra överens i varje fall. Jag ska visa en bild på henne senare.


Sedan tycker jag det är skitkul att flera utbytesstudenter från Sverige hört av er till mig! Alltid kul att hitta vänner nu innan vi ens har börjat våran resa ut i världen. Om de finns fler EF studenter där ute så hör av er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

När åker du till usa? har försökt leta i din blogg om datum och sånt men inte hittat något. jag kanske har missat det. men vore kul om du kunde skriva det igen :) lag sa följa dig när du är i usa :D

2011-03-12 @ 16:09:58
Postat av: louise

åker också med ef till usa i sommar :) Du ska på campet va? och förresten måste jag bara säga att jag är sååå avis på dig som fått familj! :D Jag fick också ett erbjudande om att gå på en privatskola i Idaho, men tackade nej till det...

2011-03-12 @ 19:46:22
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0