Värdfamilj

Åh!

Jag har tusen saker att berätta om som hänt denna veckan. Helt underbart!

Har bland annat fina nyheter om USA.


Jag har fått en värd familj, skola och allt!!!


Min värdfamilj består av:

Louis och Curtis, dem har inga barn alls. Vilket jag ser som en fördel då jag säkert kommer bli lite extra bortskämd.
Jag kommer få ha mitt egna rum. Och i närheten bor en annan utbytesstudent som kommer från Tyskland. Minns dock inte denna tjejens namn. Hon och jag ska gå på samma skola.
Familjen har även en liten hund. EN liten , tur nog. eftersom jag skrev att jag inte gillade djur så mycket.

Min värdfamiljs intressen är:

kolla på TV, gå på konserter, lyssna på musik, spela piano, laga mat , äta ute , hålla på med datorer och att besöka sin släkt.
Jag tyckte de va jätte roligt och jag tror jag kan ha mycket genmensamt med familjen. Sen är det kul om jag få träffa släkten eftersom dem själva inte har barn så borde de finnas barn i släkten.

Jag har skickat ett mail till familjen och hoppas på att dem svarar snarast. Då kommer ni nog få veta mer om min värdfamilj!


HÄR ÄR EN BILD PÅ MIN SKOLA:




Den heter IDAHO ARTS CHARTER SCHOOL

Det är en riktig proffsig skola där jag kommer studera Musik, Kör, Dans och Teater. Vilket är super kul. När EF ringde var dem väldigt vädligt glada över att ge min denna placeringen och skolan. De är inte många som får komma till en skola som denna så jag blev ju såklart extra glad!

I skolan måste man ha skoluniform och man tar sig till och från skolan med riktiga gula skolbussar. Det låter fasen skit kul, vädligt amerikans skola helt enkelt. Och skönt att slippa använda fula amerikanska kläder för att platsa i skolan.

På skolan går det 540 elever .


Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: Hej, vad kul! Vi länkar!

Ja det mottot är bäst, man ska aldrig ge upp! ;D

2011-03-09 @ 20:02:11
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att du också fått placering! :D jag ska bo i ohio hos en ensamstående kvinna som är 45 år :) Hoppas att vi blir riktigt bortskämmda!! :D

2011-03-11 @ 19:34:30
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0