About Stockholm

Tänkte berätta lite mer om min vistelse i Stockholm även om det inte var något speciellt.
Spenderade min helg i Stockholm hos Oscar ( som förövrigt inte är min pojkvän längre, men fortfarande världs fin kille)
Sen så var det ju möte, som tog hela 4timmar.
Jag visste redan allt, ingeting var nytt så de kändes ganska meningslöst möte. Dessutom utav den anledningen att jag redan varit på ett möte innan, då jag hände med när syrran skulle åka 2009.

Men det var tevligt att se alla studenter, även om den enda jag i stort sätt hann prata några ord med var Lina. En jätte trevlig tjej som jag tyvärr inte vet vart ifrån hon kommer.
Men jag hoppas på att få lite nämre kontakt med fler studenter, speciellt dig Louise ( om du läser detta ) som faktiskt ska till idaho, falls!

mm.. sen har jag inte så myket mer att tillägga om mötet, EF är en riktigt bra orginasition som tillochmed visste mitt namn när jag kom. De är jätte trevliga alltid och man får faktiskt en bra kontakt med dem trots att de är en stor organasition. EF väskan som så många nog redan vet hur densåg ut var ju.. lagom snygg. Inte direkt något jag kommer använda tyvärr, pågrund av den äckligt blåa färgen.



 


Idag så är det ju måndag, och de firade jag med måndags shopping. Har grymt mycket att göra fortfarande så de fick bli lite snabbt. Letade efter ett par skor, men inga känndes rätt. Inte ens dem jag kollat in ett bra tag.

Här har ni i varje fall lite bilder på dagens shopping. Tänkte unna mig en helbehandling sedan med manikyr och en timme i bubbelbadet.


Rosa hörlurar till min ipod. Dom kostade 30kr på en ny norsk butik som kom hit. Och de är grymt bra!!


manikyr mall och nagellack


Silvershampo och hawaiian tropic ( hörde att de blir grymt varmt i Kalmar imorgon)


lite stjänor som jag ska som bordsdekoration på min USA fest. ( ja jag går in för detta sjukt mycket )




resebricka, nummer två i min sammling haha.. tänkte ha den till handbagaget


och sist ett glasögonfodral att skydda mina raybans med


Kommentarer
Postat av: louise

tua, tycker också vi borde få bättre kontakt, speciellt eftersom att vi båda ska till Idaho :D Vi ses ju på ambassaden den 13 eller hur?

2011-06-01 @ 14:22:12
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0