Mitt hus på andra sidan atlanten

Hej bloggen!

Äntligen har jag lite nytt att berätta om på USA fronten! Louise min värdmamma mailade mig och berättade att de hade varit väldigt mkt nu. Hon jobbar på EF som jag tidigare berättat och tydligen har dom mycket med placeringar i området nu , dock är de svårt att hitta skolor då de finns ca 4st skolor som tar in utbytesstudenter. ( Min skola gör egentligen inte det )
Hon berättade även att hon hade träffat min bliviande lärare som berättat mer om skolan, tydligen så ska den vara riktigt proffsig och Louise själv hade blivit väldigt imponerad.
tydligen vet redan vissa elever om att jag ska komma till Nampa så många är vädligt excited, shit...!! Över att lilla jag ska komma dit ? oj!

Kan berätta lite mer om vad Louise sa sedan, nu ska jag först visa de bilder jag fick av Huset dem bor i!
Det är vädligt amerikanst och old style, men dom är ju ganska gammla mina värdföräldrar så.. Men jag tycker de ser mysig ut och hemtrevligt iaf. Det är fint för att vara amerikanst då många brukar proppa husen fulla av allt och ingeting.


Huset!


En del av badrummet .. hahha! hoppas de finns badkar , jag är helt beroende av ett badkar


Köket ,


vardagsrummet. Jag älskar deras heltäckningsmatta ... MYS! och soffan har jag paxat för hela året ,


här är förmodligen mitt rum, osäker dock. Men jag kommer få göra mitt rum till mitt egna när jag kommer.



Kommentarer
Postat av: jonte

det ser lite chubby chick ut!!!

2011-05-04 @ 23:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0