My American Party!

Jag har precis börjar plannera min sista fest med klassen.

Temat är såklart USA. Jag hoppas såklart att ingen i min klass vet vad min blogg heter ;) För jag tänkte att de skulle bli en liten hemlis.


Eftersom alla fester på alla higschool movies har röda och blåa partymuggar kände jag att det skulle va super kul att ha dessa muggar på min fest. De finns inte att köpa i Sverige, men jag har beställt dem från en hemsida.

Sen tänkte jag fixa lite typiska amerikansa lekar, min syrra ska hjälpa mig. Hon lärde sig ett par under sitt utbytesstudent år i Michigan.

Men är det någon där ute som kanske har något mer förslag till vad som ska finnas på festen?
jag hade tänkt baka cupcakes också och dekorera i blått och rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0