överlevde

För er som inte trodde att jag överlevde den sista sprutan igår så tänkte jag bara säga att så inte är fallet. Tyvärr får ni nog stå ut med mig fortfarande. Sprutan kändes inte ens , för er som undrar.

Inget nytt på USA fronten annars. Om ni inte jorden går under på Lördag ( vilket känns väldigt osannorlikt ) Så är de ju i varje fall EF möte nästa helg. Känner mig faktiskt toppen taggad fast jag redan varit på samma möte innan. När min syster skulle åka som utbytesstudent.
Men denna gången är det ju min tur, och nu får jag ju chansen att kolla in lite vilka ni andra är som åker!

Nytt på matte fronten , känns kul att skolan äntligen börjat ta tag i mitt porblem. Men dock såhär i sista minut .. Men man ska inte klaga, de nästan garanterar mig ett G i slutbetyg nu vilket känns skönt.
Jag har ju inte all tid i världen att lägga på matte heller eftersom andra ämnen blir ganska lidande då. Men men ett G ska jag nog klara. Hoppas jag klarar mitt nationella prov som jag gjorde idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0