RÖDA OCH BLÅ PARTYMUGGAR

Nyss hemkommen från huvudstaden. Haft en trevlig helg med EF möte och annat som kan kan berätta om senare.


Just nu är jag på jakt efter någon person där ute som kanske vill göra mig en tjänst.
Det är så att jag ska ha en amerikanskfest. Jag har letat efter blåa och röda party muggar på like olika ställen och det är vädligt svårt att få tag i båda färgerna.

Jag har hört att DOLLARSTORE har i båda färgerna, och dessutom billigt. Känner inte riktigt att de är värt 300kr för det när de finns 20st för 10 kr där tydligen. 
Det kommer förmodligen inte vara någon som vill hjälpa mig, men jag kände att det var värt en chans.
Finns det någon som vet med sig att de finns en DOLLARSTORE i närheten? Och finns det någon som kan tänka sig köpa mig ett par stycken?

självklart betalar jag för både muggarna och frakten!


DET ÄR ALLTSÅ DESSA PARTY MUGGAR JAG ÄR UTE EFTER.


Kommentarer
Postat av: Petter

på redcupcompany så har vi röda muggar till försäljning :) precis som dem du har på bilden.. Från USA, märket SOLO.

2011-09-29 @ 01:06:39
URL: http://redcupcompany.se
Postat av: Fredric

På redandblue.se har vi snabba leveranser och riktigt bra erbjudanden just nu. Hoppas det var till någon hjälp iallafall :)

2011-12-28 @ 16:39:40
URL: http://www.redandblue.se
Postat av: Filip

red-cup sidan verkar ligga nere..
själv kan jag rekommendera collegemuggar.se. Jag beställde mina partymuggar där och det funkade finfint! Fick hem dom röda muggarna dagen efter jag lagt min beställning, sjukt bra!

2012-09-21 @ 14:25:51
URL: http://www.collegemuggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0