Sommarens planer

Jag har inte riktigt tänkt så mycekt på vad jag ska göra innan jag flyttar.
Louise min värdmamma frågade mig,
Men mitt mål är att träffa så många kompisar jag kan och bara ha sjukt roligt under min sista tid.


17 Juni Skolavslutning , min stora USA fest.

Midsommar festa i Böda på Öland med fina vänner.

1 Juli Överaskningsaktivitet med familjen (?)

4 Juli Sommarjobbs dag, kyrkogårdsteater

6 Juli Sommarjobbs dag , kyrkogårdsteater

9 Juni Avskedsfest med släkten

13 Juni En sista avskedsfest med mina älskade vänner / gebort kläder dag

15 Juni Stockholm,

16/17 Juni Avresedatum




Kommentarer
Postat av: Oscar

Den 27 maj, hem och sova hos Oscar! Du får inte glömm det! :p

2011-05-23 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0