Vilket stress...

Hejsan bloggen!

Vilket underbart väder här är! Synd bara att man knappt hinner med allt njuta av de eftersom de är så jäklans mycket i skolan nu. Vill bara bli klar med allt och få mina betyg. De känns som om alla lärare bara jävlas med mig för tillfället. jag har verkligen kämpat för mina betyg detta året. Vissa av mina slutbetyg är redan satta och jag är så nöjd jag bara kan bli.
I 9an gick jag ut med endast ca 5st VG och resten G. I år har jag blivit tillovad högre betyg och de känns riktigt skönt. Har redan avslutat 3 kurser och fått mina första MVG någonsin så jag är jätte nöjd.
Men nu känns de som om vissa lärare planerat att sänka mig av någon anledning och inte ge mig de betyg jag förväntat mig.. blir så sjukt trött när jag verkligen kämpar. Det är skitsvårt när man har massa 50poängs kurser som är påbörjade denna termin. När man dessutom lyckas få halsfluss 2 gånger i rad och missat alla 3timmars lektioner. Sen har man dessutom dubbla kurser för att jag måste läsa mer än alla andra. Så jag måste prestera bra nu eftersom kurserna är så sjukt korta.. Så suuuurt eftersom jag vet att jag hade nått högre betyg i dem om jag inte läst dubbelt i massa saker...
ÅNGEST. Jag vill verkligen ha minst VG i de ämnerna jag vet att jag är bra på.
Så just nu sitter jag bara och stressar över att jag måste prestera toppen betyg på allt jag gör i mina 50poängs kurser.


Kommentarer
Postat av: louise

ja, jag såg de :D lätt att vi ses!

2011-05-16 @ 21:59:09
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0