Svar svar svar

Hur mycket pengar lägger dina värdföräldrar ner på dig :)? Eller hur mycket lägger du ner själv i månaden?:)

Mina värdföräldrar betalar maten, resten betalar jag själv. Tex, tandkräm, hygienartiklar osv. Ibland tar dom med min och susi till restaurang och sådant och då betalar dom alltid:) Men jag låter dem inte betala om jag tex, vill ha en glass elr något som dom inte brukar köpa från affären. Dem får inget betalt för att hosta mig och de är viktigt för oss utbytesstudenter att visa sin uppskattning gentlemot värdföräldrarna. Så jag brukar bjuda på saker, erbjuda mig att betala för maten ibland om vi bara går och shoppar något litet osv. :)

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Fan va coolt du måste ha det. Jag själv sitter här i Sverige och läser broshyrer på hur jag ska göra medan du är USA . Skulle vilja ha kontakt med dej och ställa några frågor och hoppas du kan hjälpa mig . Funderar på att åka ditt till nästa år



Tack på förhand

2011-11-05 @ 19:02:26
Postat av: Anonym

Hej! Hur snabbt var dina föräldrar tvunget att betala hela resan och tog dom lån eller får du något slags studiebidrag av CSN som man kan få när man studerar Utomlands. Vore kul om du kunde svara lite på det här hur du gjorde med pengar och hur snabbt man måste betala in. Är själv sugen på att åka :)

2011-11-06 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0