Updates



Hej alla nära och kära !


Veckorna här gå så himmla fort just nu. Fortfarande inte haft någon hemlängtan men jag saknar delar av sverige. Speciellt denna veckan. Känns så sjukt att jag snart har genomfört halva tiden här.. ?!!! innan vi ens vet ordet av det så är de december och i Januari kommer mina datum sättas ang, när jag åker hem. SJUKT!
Därför försöker jag göra så mycket som jag kan medans jag är här, bloggen får hänga efter sen ;)

Hur eller hur,
blev sjuk i måndags så jag stannade hemma en dag från skolan. Blev snabbt på benen igen dock, fast resten av familjen är fortfarande sjuk. Så hängde med alla mina vänner nästan varje dag efter skolan (:
spenderar den mesta tiden på Hastings, våran favvo caffe ställe. Sen har de blvit en hel del movies också kostar ju bara 2dollar (!!) helt sjukt. bara denna veckan har vi sätt, Apollo 18 ( dock inte att rekomendera) Smurfs och paranormalacivity 3 ( Båda sjukt bra )

Aja, just nu är jag bara trött på skolan (Y) Nästa vecka är det THANKSGIVING break! whow! Då åker vi till SANFRACISO!!! längtar sjukt mycket.

TACK MORMOR OCH MORFAR
TACK PAPPPA
TACK MAMMA OCH JOPEN

som betalar för resan<3 älskar er otroligt mycket. Saknar er gör jag också


Godnatt Sverige,
Godnatt jorden,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, tänkte bara fråga en grej..

Hur tidigt ansökte du till programmet? Jag har börjat fundera på att åka i augusti och jag undrade om det var för sent att söka nu.. :p

Tack för en bra blogg :)

2011-11-12 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0