En Måndag

Det är måndag idag ,

Jag har världens bästa värdfamilj- kunde aldrig önskat mig bättre.
Glassen här är otroligt god- De gör ingeting att jag har pms.
Jag har inte gått upp ett dugg i vikt- Otroligt lycklig att ha en hälsosam familj.
De har regnat idag- Tack för min mys oncepiece mamma.
De luktar mat i hela huset- Min värdpappa spenderade hela dagen att laga mat på riktigt vis. Snart ska vi smaka.
Vännerna i skolan- Michael och Dennis lyser upp ens dag.

Fast de finns så många anledningar till att denna dagen skulle suga så är jag lycklig.
Fattar fortfarande inte att jag faktiskt bor här i USA. Att jag faktiskt ha ett hem i Sverige.
Att jag faktiskt gör detta, på egna ben.

I LOVE AMERICA! helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0