Halloweek

Mina veckor är fullproppade här i USA. Hemma är jag annars ganska van vid att spendera dagarna hemma, eftersom jag älskar att hänga med min familj. Men de är faktiskt sjukt kul att ha en värdfamilj som tar med en ut på nya äventyr varje helg! Denna veckan är Halloweek , alltså Halloween veckan. Vi har saker varje dag att göra !! I'm excited.

Idag: Policedepartment för att bli inlåst av grabbarna ;) och sedan halloween party
Imorgon: BBQ och ett annat party

resten av veckans planer får ni veta sen :)


Taylor, Susi and Me.


haha jendrik.
Kolla min fina tröja till vänster, visst är den snygg?


haha ser puckad ut.. haha ja killen till höger är ev av alla stalkers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0