Into the woods.

De är sjukt mycket i skolan nu förtiden och jag hoppas ni förstår varför jag inte bloggar så mycket som jag brukade. De börjar helt enkelt närma sig "9 veckorna " då alla betyg kommer skickas hem till föräldrarna så lärararna ger oss massa arbete.

I varje fall livet här flyter på bra och jag har fortfarande inte haft någon hemlängtan alls. Känns sjukt skönt även om jag vet att den förmodligen kommer snart.

Just nu sitter jag och jobbar på mitt manus. Jag gjorde en audition för skolans stora musikal " intoo the woods" som är en modern pjäs med massa disneykaraktärer i. En humoristisk musikal helt enkel.
I varje fall så fick jag rollen som
en av askungensk tvilling systrar.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0