intryckta mot en vägg..

Precis som man ser på alla highschool filmer så har skolan en klocka som ringer varje lektion. Ibland använder rektorn högtalarna för att säga till som speciella aktiviteter på skolan.

Men i varje fal.. de jag skulle berätta för er var att idag kom polisen till vår skola. Hela skolan slog alarm och jag trodde de va brandövning men de va visst en helt annan övning.

Jag hade danslektion just då så min danslärare tog in alla till killarnas omklädningsrum och tog ner alla pasienner och låste alla dörrar.
Tydligen var de en övning för om någon skulle komma in på skolan med pistol eller på något annat vis värka farlig. Ganska roligt faktiskt för det skulle aldrig hända i sverige.

Sen i varje fall kom polisen med sina hundar samtdigt för att sniffa efter droger. ca 3 tjejer på min skola är avstängda för droger. De är så sjukt stort här och man hör berättelse från folk om hur mycket droger dem tog under helgen. Hemskt! Tur nog är alla i mitt umgänge vädlig smarta och håller inte på med sådant :) Så varken mamma eller Mormor behöver ju bli rädda när dem läser detta!

Ennu en experience! haha fun!







Kommentarer
Postat av: Lilla mamma

Hahaha... Så söt fu är! Mormor blev så glad över fin omtanke om oss! Är inte orolig (just nu i alla fall:-)

2011-10-07 @ 07:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0