jag blev ett måndagsbarn, hela livet blev en helg.

Måndag..

å så vare Måndag igen da, fast...

På onsdag är de halloween party
På Fredag är de en konsert
På Lördag är de halloween fest igen
På Måndag ska vi se trollkaren på oz. COOLT

Nästa vecka är det en tjejen-frågar killen dans... och jag frågade en av mina killkompisar. han sa JA :D
Om 3 veckor har jag en danskonsert
Om 3 veckor är de thanksgiving och då ska jag käka massvis.. och vi kanske åker till sanfranciso...

Efter thanksgiving är det December.. och sen blire jul och julklappar.. och sen är de Januari och då kommer allt gå så fort. haha redan ångest över att behöva åka hem ibland. Allt går fort här, trots att man spenderar så mkt tid på skolan.

Men
.. påtal om denna veckan så har folk spökat ut hela skolan. Fett härligt :D älskar amerikanare när dem lägger ner allt på att fixa riktiga fester. Dock är dem inte fest folk på de viser som vi euopeer tänker på.
Hur eller hur så va de en tjej på skolan idag som brukade ta droger så hon va där och pratade. Blev helt ätligt chokad. nästan tårögd av att höra hennes historia. Visst är de ganska stort med droger i sverige, men de är inget emot här i USA. De flesta tar droger varje dag här och flera på min skola har blivit suspended ( förlåt kommer inte ihåg de svenska ordet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0