Min helg

Denna helgen var en besvikelse.. Som sagt , de börjar bli kallare här just nu. Eller för tillfället i varje fall, ibland blire varmt.
Min värdpappa tog mig och Susi och dom äldsta barnen till Hockey game i Fredags. Jendrik hänge också med :) Väl där träffade vi våra kusiner som förövrigt är väldigt trevliga. Vi hade faktiskt väldigt trevligt.

I Lördags åkte vi till "the mall" och stannade i flera timmar. Finns så otroligt mycket affärer där. Jag var dock inte alls på humör för shopping (??) och kände mig ganska nere. Köpte lite presenter att skicka hem till fina familjen men inget mer. Hade sedan game night där mina såkallade vänner skullde dyka upp, men dem dissade i sista sekund.. vilket värkar vara en riktigt amerikansgrej. Så himmla tråkigt.. men i Varje fall kom Susis vänner som jag känner att jag kommer allt nämre och de känns toppen.

Har faktiskt inte riktigt än fått en riktigt bra amerikans tjejkompis här. visseligen har vi jätte trevliga människor på skolan som jag pratar och umgås med. Men deras föräldrar är väldigt strikta så dem får typ aldrig göra något. Jag vet inte heller vem jag kan lita på, eftersom alla tjejer verkar utnyttja mig för jag är " The Beautiful Swedish girl" och helt ärligt känner jag mig inte ett dugg imponerad av deras ständigt stalkande via facebook och deras hej i korridoren. Deras kommentarer " AWH that is soo cute on you " well.. find something better to say.
Jag känner mig helt enkelt inte gillad av tjejerna här för min personlighet... mer för att jag råkar vara den populära utbytesstudenten. Får lite smått damp faktiskt varför folk inte kan ta min för den jag är. Kanske är de för jag är för utåtgående och spontan.. och  det faktum att jag hänger med alla killar gör nog inte saken bättre..jag vet inte.

Livet här är så himmla underbart, men de har faktiskt snart gott 3 månader. Snart 100dagar.. och jag är redo för att skaffa riktiga tjejkompisar. Så har bestämt mig för att försöka lite mer denna veckan. Ska visa mer vem jag är.

Nä nu ska jag sluta att bli djup här. Mormor och Mamma.. oroa er inte jag är inte ledsen. Jag är superduper glad fortfarande! Livet leker!



Boise..Älskar Boise! Så otoligt charmig stad.




haha söta småsyskon!


Hockey! Massa snygga killar. man klagar ju inte




haha vår nya idol.. SORRY för den väligt osmickrade bilden på mig.. osminkad ser ut som ett lik


Jendrik and me


Susi och hennes Tyska kläder.. haha söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0