Oregon!

Känns som de är Söndag idag bara för jag har haft en extra lång helg. Igår var vi som sagt med grandma och grandpa till Oregon. Hade en jätte mysig dags trip dit. Oregon ligger ca , 2 timmar från där jag bor så de är ganska nära faktiskt (:
Hur eller hur så var vi och besökte massa historiska platser, Här har ni bilderna!









fler bilder kanske kommer senare. Har inte bestämt mig än ;) Håller lite på bilderna för tillfället pga-- HEMLIGT--
Nu ska jag och Susi titta på Ugly Betty, som vi blivit helt beroende av!

PUSS PUSS, hör av mig senare ikväll om jag inte blir fullt upptaget med -- HEMLIGT-- ;) Mamma kommer bli så nyfiken nu. De gör du rätt i mamma


Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Måste du skriva så där?! Berätta mera NU :-) puss

2011-10-16 @ 11:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0