PARIS HILTON!

Fick denna smickrande kommentaren..

hey! My name is paris hilton and I do really like your blog. I´m reading your blog everyday and Im actully going to Boise tomorrow. Hope I will see you there! hugs <3

Kan knappt fatta att Paris verkligen läser min blogg. Är så otroligt lycklig faktiskt, tänk att en KÄNDIS läser min blogg?OMG!


Paris Hilton, min favvo!<3

Nä men ...inte visste jag att du var från Ludvika i Sverige Paris ;) alltid blir man överaskad. Tack så mycket vem du nu än va som skrev! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ludvika? :( jag är från gävle :(

2011-10-10 @ 06:56:29
Postat av: -'Amanda |

Haha vad söt du är! Trodde du verkligen det ;D nej men det hade varit coolt om paris läste din blogg. Ha en bra dag :D!

2011-10-10 @ 09:52:40
URL: http://amaandaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0