student 10886

It's payday payday gotta get candy on payday!

De är betalningsdag i skolan idag, alla A elever får godis. Jag är en av dem, stolt!

I varje fall, kommer vara upptagen i stort sätt hela helgen.

imorgon åker jag, Sandy, Susi och Chiara till Boise för att se en dansföreställning. Boise är förövrigt Idahos huvustad och jag bor ca 14min ifrån. Så vi ska dit och sen sova över hos min grandma, har 3st olika hostgrandmas.. haha! Hoppas på att vi kan hoppa i bubbelpoolen också.

Sen på lördag ska vi ta familjefoton, gå på maskeradfest och söndag är de Susis födelsedag. Så de är fullt upp helt enkelt.

Ska försöka gottgöra er i varje fall!


i miss you sis!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0