My week

Min helg blev inte alls som vi plannerat. Men jag höll mig upptagen i varje fall. Har äntligen börjat känna att jag kan lita på mina amerikanska vänner. Tiden här går så fort undan och denna veckan är fullproppad redan med grejer som vi ska göra.

I varje fall, de är grymt mycket draman här med familjer och studenter. Vill inte ta upp de såhär på bloggen när alla kan läsa men jag kanske gör en video lite senare. Hur eller hur så är inte jag inblandad i dramat :)
Så pga. allt som har hänt så är det ngra stundeter som håller på att bya familjer. En av dessa heter Sandy och kommer från Thiland. Hon är jätte söt, så jag och Susi har tagit hand om henne och försökt stötta henne.

I fredags hängde Sandy med mig hem från skolan och sen kom våra nya amerikanska vänner över och deras familj. Så vi hände med tjejerna och hade en sleep-over. I lördags skulle vi egentligen på en fest, men vi fick helt enkelt för mycket att göra.. köpte pumpor som vi ska fixa senare i veckan.




me and Sandy


hanging in the park.


Rebecca and Sandy


HAHA


In church


HAHAH klockren häxa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0