A midsummers nights dream

Hej bloggen!

Har varit lite off på senaste tiden iknow.. men de var varit en hel del att göra. Har nemligen haft drama practice hela veckan till sent på kvällarna. Imorgon har vi premiär för vår show, A midsummers nights dream. Ska bli skit roligt, själv spelar jag en uterliggar älva. Ganska intressant.

Anyways, bilderna från påsken lägger jag upp nu som lovat. Hade verkligen en underbar påsk här i USA. Vaknade upp tidigt kl 7 på morgonen och steg upp ur mitt rum. På köksbordet befann sig en stor korg med öronhängen, tysk choklad, massa gott godis och annat skojj :) Efter det gick vi ut på bakgården för att leta efter äggen som haren hade gömt. Närmare bestämt 250 småägg med godis i. Kortnai var såklart den som låg bakom detta och hade sätt till att gömma mina ägg på svåra ställen. SÅ de blev en del letande.

Efter det åkte vi hem till Grandma och Grandpa för en brunch. Gick ut i deras trädgård också och letade upp hela 60ägg som vi hade målat dagen innan. Tillslut åkte vi hem, men bara för en 2 timmars vila för sedan bar det av till min andra Grandma fär vi hade trerätters och fick yttligare godis och kakor och annat. SJUKT mätt efter det. Underbar dag men massa skratt och leenden från allas sidor.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0