Dag 2010 i USA

Hej söta läsare!

Jag vaknade nyss, har rensat hela min dator från massa bilder osv, gjort nya mappar och allt :)

Idag tänkte jag bara slappa och ha filmmys. Sandy kommer över lite senare tror jag och så. Jag tänkte slänga in lite härliga datum jag längtar efter. Jag har ca 4månader kvar här i USA och vi har en hel del plannerat i kalendern.

Nästa helg: Tamarack Skii resort- skidsemester med vänner

Mars: Spring break: Seattle, Washington- 5 dagar

Easter: Susis kompis kommer hit i 2 veckor (: Vi kommer nog hitta på en massa skoj här och ha lite små resor.

5dagar efter hon lämnar....
 
MAMMA OCH JONAS KOMMER HIT<3

April 25- San Fransisco med mamma och Jonas

Maj: Grand canyon och Las vegas.

25 Maj-  Slutar skolan, graduation

Sent i Maj: Utah- Lagooon ( äventyrs och berjochdalbane park )

Sen, Back to Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0