Dagen efter Måndag

Hej bloggen!

Jag kom hem från skolan för inte så länge sedan. Gud vilket strålande fint värder det är . Tror nästan de börjar bli vår här.
Jag har en del i skolan att göra, kunde inte bry mig mindre just nu dock. haha.. fast borde nog ta tag i de bara för jag kan. Jag gillar när mina betyg är högre än folk som faktiskt borde ha bra betyg. Menar, först och främst är jag utbytesstudent, och mina betyg räknas inte ens under mitt år här. Men ändo så har jag högre betyg än de flesta amerikaner i engelska..

hur eller hur, plugga utomhus står nog på schemat.. dock känner jag mig sjukt sugen på att fixa med min scrapbook som jag fick i julklapp. Fick nemligen hem fotona till den igår! (: fast jag vill köpa lite fler klistermärken och sådant innan jag gör de. så ja vi får se helt enkelt.


ops.... halva året har gått. jag som fortfarande behöver skor till prom. Sen vill jag ha svarta converse i skinn. De skulle sitta fint de!

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Dagen efter Måndag heter Tisdag om du har glömt det:-)

2012-02-01 @ 07:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0