I just wanna say hi, and say that i'm alive!

Idag hände något sjukt på min skola, sådant som bara händer på en Art school in america. Det kom ett känt band till vår skola för att göra en rockconert. De var fasen awesome. Jag fick mäjligheten att prata lite med dem efteråt och ställa frågor. Dem har en ganska cool bakgrund. Bandet är just nu bara känt i USA men försöker så klart slå ut i europa också. Dem heter going second ! Kolla upp dem på youtube vettja.

Hur eller hur så var de så sjukt att vår skola sponsra sådant. att de fick bygga upp deras scen på vår skola och köra en consert lixom!!

Hur eller hur, jag kom precis hem från Susis "play" alltså hennes uppvisning med teaten. Den var... ganska kass faktiskt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ladda kameran och packa väskan. För imorgon efter skolan åker jag hem till min vän Justine från Frankrike för att ha liten förfest.. Imorgon är det nemligen den stora "winter formal dance" har inte redigt bestämt mig över outfit.. Oscar skulle hjälpt men han svarar inte den nöten. Så ja, vi får se helt enkelt.

Blev förövrigt frågad till dansen på ett ganska gulligt sätt av min vän. Jag sa självklart ja, tills ja fick reda på vilka känslor han hade för mig. Tråkigt att de flesta av mina killkompisar inte nöjer sig att vara vän :/
Aja, imorgon går jag iaf som singel med dem finaste tjejkompisarna.

I'm ready to roumble!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0