Ricky is here

Ricky från tyskland anledde idag, tydligen hade han bott i costa rica i ett halvår innan han kom hit. Ganska coolt :) Visste ni att man kan åka med EF och göra ett halvår på varje ställe? Precis de har Ricky gjort.
Han kunde ingen som helst spanska innan han åkte och har levt med en familj som inte kunde den minsta engelskan. Nu kan han komunicera med sina vänner på Spanska, är inte de skit häftigt? I varje fall så var Ricky urgullig! Här kommer en bild från flygplatsen.







Ricky är killen brevid mig vi den blå skylten!


* Jag blev nästan lite tårögd att gå runt där på terminalen. Man ser så många människor som säger hejdå och andra som springer gråtandes mot varandra och säger välkommen tillbaka.
De fick mig att tänka på den dagen då jag kom hit till Idaho, hur jag för första gången kramade om min familj som nu är verkligen det - Min familj. Jag älskar dem och kommer alltid att göra. Kan knappt fatta hur svårt de kommer bli att lämna dem om yttligare 5månader.

- MEN om ca 3,5 månader kommer mamma och Jonas hit. Kan knappt vänta på att få gråta lite när jag ser dem igen!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0