Vältränad

Jag känner mig sjukt stolt. Gårdagens pass bestod av att bränna 100kalorier på varje maskin. Körde rumpa och lår, mage och armar. Efter en timme kände jag mig faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle vara så jag och Sandy bestämde ossför att slänga oss i polen och köra lite längder. Men då plötsligt kommer vi in på en stor strömmig pool sjö.. ja ni vet vad jag menar. Min svenska är inte den bästa. Hur eller hur så hade dem vattenjympa där så vi körde yttligare en timme i motström. Sjukt svårt men fett kul.

Fasen. Skulle ha tagit lite kort på lokalen men de fanns tydligen inga bilder på internet att hitta heller. Får helt enkelt ta kort nästa gång så ni får se för de är verkligen ett skit nice gym!


En några dagar gammal outfit bild. Here you go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0