sen en tid tillbaka

Okej mina största fans ( Mormor och Morfar ) nu har jag äntlgen bestämt mig för att ta tag i mitt liv o blogga lite. Ni måste ju få veta vad s händer i mitt liv precis som jag lovat. Så jag täte börja med att berätta vad jag har hunnit göra sedan vi hördes senast :)

För ett par veckor sedan åkte rullerblades med 4hjul som en riktig amerikanare ;) skuperkul att mka omkring co ljusen och önska man va född när detta var som mest hypat!


för yttligare ett tag sedan så hjäpte jag till att bygga om min värdmammas säng , detta är före bilden



och såhär såg det ut efteråt, lådorna under sängen byggde Kortnai själv med grandpas hjälp!!


Såhär såg det ut när mina värdföräldrar gifte sig i den mormonska kyrkan


från giftemålet


Min värdbror kastade i mig med kläderna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0