like a princess story,

Så kom dagen jag har väntat på sen innan jag åkte.

Ska säga att ingeting blev en besvikelse mer av en förvåning över hur stort dem har gjort prom med röda mattan, white room och kameror, musikvideos överallt. Och såklart en Prom queen and king.

Min date, Nate gjorde verkligen min prom helt fantastisk då han sa "it's all about the girl 2 night" och jag fick allt känna mig som en prinsessa när han betalade allt. Öppnade dörrar, hämtade jordgubbar med choklad och dricka... allt vad jag kunde önska :)


Här kommer bilder,



My exchangestudents


Getting our flowers


Min och Chiaras blomma :)


All the guys with Anupa that didin't have a date.


The boss , waiting for my date to pick me up.


Us Girls


Justine and Her date JR


Sandy and her date


Me and my date :)


The girls with our flowers


The back of my hair with the flowers


Walking to our prom bulding.


Me and Brittany


Group Picture


Me and Sandy


My girls



Anupa and me

Love


prom walking


The red carpet


Happy moments





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0